Hi! Welcome Back and Stay Tune! Takziah Diucapkan...Dugaan Buat Raja Farah, Alami Pendarahan Disahkan Keguguran Semalam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Takziah Diucapkan...Dugaan Buat Raja Farah, Alami Pendarahan Disahkan Keguguran Semalam

Takziah Diucapkan...Dugaan Buat Raja Farah, Disahkan Keguguran Semalam


Pelakon Raja Farah menerima berita yang menduka citakan apabila mengesahkan dirinya mengalami keguguran semalam.

Perkara berkenaan telah disedari Raja Farah selepas berbuka puasa semalam dengan usia kandungan berusia dua bulan.

Selepas disahkan gugurm Raja Farah amat bersedih dan sudah tidak terlalu memikirkan tentang hari raya.

Ini komennya:

“Emosi saya memang tidak stabil ketika berdepan ujian berkenaan. Kini saya berusaha mendapatkan semula semangat yang hilang. Maklum saja, inilah pengalaman pertama saya berdepan kesedihan sedemikian. Jika diikutkan, sejak awal kehamilan lagi saya mengalami pendarahan tanpa henti”

“Doktor turut memaklumkan, saya mungkin berdepan keguguran menerusi kehamilan kedua ini. Boleh dikatakan, saya juga seperti sudah bersedia sebenarnya. Cuma, tidak sangka pula saya mengalaminya pada ketika kita semua hendak menyambut sambutan Hari Raya tak lama lagi”

“Malam tadi, sejurus mendapat tahu keguguran, saya terpaksa menutup gerai jualan lebih awal. Selepas menghubungi doktor, beliau menyarankan saya ke hospital di Petaling Jaya untuk mendapatkan rawatan,” 

Walaupun menerima takdir dan ketentuan Allah, Raja Farah masih dalam proses bersedih.

Apapun, semoga Raja Farah dan suami tabah dan kuat menghadapi dugaan ini.

Sumber: BH



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rRFf0j

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.